Αρχική / Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών

Αγαπητοί συνεργάτες,

με βάση την πολιτική των επιστροφών μας, σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με κάποιο από τα προϊόντα μας, θα πρέπει ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία: Θα πρέπει να συμπληρωθεί η ΦΟΡΜΑ RMA και σταλεί με email στο [email protected].

Στη συνέχεια θα λάβετε σχετική απάντηση μας, η επιστροφή μπορεί να προχωρήσει ΜΟΝΟ μετά από έγκριση του τμήματος επιστροφών.

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν με οποιοδήποτε τρόπο επιθυμείτε καθώς το κόστος των αποστολών επιβαρύνει αποκλειστικά τον αποστολέα.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να αναγράφετε τον αριθμό έγκρισης RMA που θα σας δίνουμε ΕΞΩ από το δέμα.

Οι επιστροφές δεν είναι δυνατό ολοκληρωθούν αν δεν εκπληρωθούν οι παραπάνω προϋποθέσεις.

Τα προϊόντα που μας επιστρέφετε θα ελέγχονται βάσει της περιγραφής της βλάβης που αναφέρετε και θα επισκευάζονται ή θα αντικαθίστανται.

Όλα τα προϊόντα θα πρέπει να είναι στην αρχική τους συσκευασία και σε αρίστη κατάσταση, χωρίς αυτοκόλλητα, μουντζούρες και φθορές.

Σε περίπτωση που η επιστροφή αφορά συσκευή κινητού τηλεφώνου υπάρχει 2ετής εγγύηση ( 6 μήνες η μπαταρία ) και ισχύουν τα παρακάτω:

  • για SAMSUNG μοντέλα το service αναλαμβάνουν τα επίσημα εξουσιοδοτημένα service της Samsung ανά την επικράτεια. (π.χ. Authorized Service Θεσσαλονίκη – Αβραμίδης Μιχάλης Λεωφ. Κωνσταντίνου Καραμανλή 54, Θεσσαλονίκη 546 39 τηλέφωνο 2310500277)
  • για APPLE μοντέλα το service αναλαμβάνουν τα επίσημα εξουσιοδοτημένα service της Apple ανά την επικράτεια. (π.χ. Document, iStorm Τσιμισκή 43 Θεσσαλονίκη 546 23 τηλέφωνο 2310231020 )
  • για HUAWEI μοντέλα το service αναλαμβάνουν τα επίσημα εξουσιοδοτημένα service της HUAWEI ανά την επικράτεια. (π.χ. TSSolutions Λεωφ. Κηφισού 38, 38a, Αθήνα 104 42 τηλέφωνο 2105197500 )
  • για BLACKVIEW μοντέλα το service αναλαμβάνουν τα επίσημα εξουσιοδοτημένα service της Blackview ανά την επικράτεια. (π.χ. CellCom ΕΠΕ Αργυρουπόλεως 65, Αργυρούπολη 164 51 τηλέφωνο 2106621035)
  • για ALCATEL μοντέλα το service αναλαμβάνουν τα επίσημα εξουσιοδοτημένα service της Alcatel ανά την επικράτεια. (π.χ. CellCom ΕΠΕ Αργυρουπόλεως 65, Αργυρούπολη 164 51 τηλέφωνο 2106621035)
  • για CATERPILLAR μοντέλα το service αναλαμβάνουν τα επίσημα εξουσιοδοτημένα service της Caterpillar ανά την επικράτεια. (π.χ. CellCom ΕΠΕ Αργυρουπόλεως 65, Αργυρούπολη 164 51 τηλέφωνο 2106621035)
  • για NOKIA, OLYMPUS, REALME και ZTE μοντέλα το service αναλαμβάνει η εταιρεία μας και ισχύει η πολιτική επιστροφών με την φόρμα RMA που περιγράφετε παραπάνω.
  • για TCL μοντέλα το service αναλαμβάνει το επίσημα εξουσιοδοτημένο service της TCL, CellCom ΕΠΕ Αργυρουπόλεως 65, Αργυρούπολη 164 51 τηλέφωνο 2106621035.
  • για MOTOROLA μοντέλα το service αναλαμβάνουν τα επίσημα εξουσιοδοτημένα service της MOTOROLA ανά την επικράτεια. (π.χ. Procordia Διεύθυνση: Κριμαίας 7-9, Αθήνα 115 26
    Τηλέφωνο: 21 0777 7076 )
  • για XIAOMI μοντέλα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε πριν τα αποστείλετε συμπληρώνοντας μια φόρμα RMA.

Η εγγύηση D.O.A. (Dead On Arrival) παρέχετε για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος , και αφορά την άμεση αντικατάσταση του προϊόντος με καινούριο υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

1. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του σε αρίστη κατάσταση και θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με το νόμιμο παραστατικό αγοράς.

2. Η εγγύηση D.O.A αναφέρετε μόνο σε βλάβη που αφορά συσκευές που είναι “νεκρές” κατά την παραλαβή ή  έχουν κλείσει και δεν ξανάνοιξαν κατά τις πρώτες 7 ημέρες αγοράς του προϊόντος. Εάν η βλάβη αφορά το λογισμικό (software) και όχι το υλικό (hardware), τότε γίνεται επιδιόρθωση του λογισμικού. Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος.

3. Η υπηρεσία DOA αφορά το βασικό προϊόν και τα παρελκόμενα / αξεσουάρ (όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά φορτιστής, καλώδια, μπαταρία κτλ.) σε μια συσκευασία. Ωστόσο , σε περίπτωση που στην συσκευασία βρεθεί ελαττωματικό κάποιο αξεσουάρ και όχι το βασικό προϊόν , τότε γίνεται αντικατάσταση μόνο στο ελαττωματικό αξεσουάρ

Σας ευχαριστούμε για την συνεργασία σας,
Με εκτίμηση
Νet-One
MyNet Group

 

Συνεργαστείτε μαζί μας

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ Για παραγγελίες άνω των 200€ (καθαρή αξία ) με Elta Πόρτα-Πόρτα
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Αποστολή σε όλη την Ελλάδα
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΝΤΟΣ 30 ΗΜΕΡΩΝ Επιστροφές Εντός 30 ημερών
SUPPORT 24/7 Μέσω email και τηλεφωνικά
0
    0
    ΚΑΛΑΘΙ
    Το καλάθι σας είναι άδειο